Assessoria per muntar un negoci
Com assessoria per muntar un negoci, comptem amb un equip especialitzat que t'assessorarà en tot el que necessitis.

Si estàs pensant a muntar un negoci, des de Prat i Mora ens oferim per a ajudar-te a fer realitat els teus somnis. Disposem d’un equip de professionals amb molts anys d’experiència que t’ajudaran a plantejar el Pla de Negoci. A més, preveiem totes les situacions en què et pots trobar abans d’endinsar-te en el projecte.
Amb nosaltres podràs estar tranquil que el teu negoci arrenca complint sempre la normativa vigent. Coneixem les claus perquè el teu projecte tingui èxit.
Contacti amb la nostra assessoria per muntar un negoci
Què fer per muntar un negoci
En primer lloc i abans de començar a muntar un negoci s’han de tenir clars alguns aspectes clau per tenir èxit. Preparar un Pla de Negoci, un Estudi de Mercat i un Pla de Comunicació són elements clau bàsics per refredar l’optimisme inicial de tot emprenedor. És molt important fer una avaluació concreta sobre si l’empresa que es vol constituir és viable, calcular els riscos associats i valorar la possibilitat de desenvolupar el projecte conjuntament amb algun altre soci.
És molt important que abans de llençar-te a desenvolupar el teu projecte estudiïs amb detall l’oportunitat de negoci que tens. Així mateix assegurar-te que tots els seus aspectes fonamentals estan lligats.
Planejar la posada en marxa de l’oportunitat de negoci:
La posada en marxa d’un negoci és un procés complex que necessita ser controlat per un professional. D’aquesta manera evitaràs que s’escapi qualsevol aspecte rellevant pel desenvolupament futur.
Et podem assessorar en la constitució de la societat o la legalització de la persona física, en la creació i legalització de la teva marca i logo, en la planificació dels impostos i permisos, així com en la realització de la contractació laboral o el lloguer del local o establiment.
També és molt important en l’entorn digital que ens movem el fet de crear una pàgina web i promocionar-se a les diferents xarxes socials (Instagram, Facebook, Linkedin, etc.).
Així mateix, Prat i Mora et guiarà per tot el procediment complet per tenir llest el teu negoci abans de començar.
Comprar un negoci existent o obrir una franquícia:
Una altra opció per muntar el teu negoci és comprar un negoci existent o obrir una franquícia d’un negoci existent. La subrogació empresarial és un procediment molt habitual. Avui en dia però ha de ser valorada per un professional amb coneixements jurídics i econòmics per tal d’analitzar amb detall la situació de l’empresa.
És imprescindible generar un informe complet de la situació de l’empresa. Utilitzem diferents mètodes per tenir una idea clara de la situació comptable i fiscal i valorar la projecció que té el negoci.
Prat i Mora compta amb un equip jurídic que analitzarà els aspectes legals del contracte i amb un equip d’experts economistes per valorar tots els aspectes econòmics d’aquesta manera t’ajudarem a prendre una decisió.
En conclusió i amb l’experiència d’aproximadament 40 anys amb la posada en marxa de nous negocis i en la recerca d’oportunitats de negoci, podem aportar-te tota l’ajuda necessària per oferir-te una visió de quina realitat podràs trobar-te quan decideixis començar. T’aportarem un enfocament pràctic i real basat en la nostra experiència.